miercuri, 6 noiembrie 2013

Topul jucariilor pentru copii in viziunea parintilor nostalgici

De cand cu desenele animate, mai exact, cu reclamele de pe canalele de desene animate, Gogo a dezvoltat un nou tic, sa ii spunem asa: orice jucarie vede in reclame, indiferent ca este pentru fetite, Gogo ma cheama cu cea mai mare urgenta, de oriunde as fi prin casa, ca sa ma intrebe: Mami, cumparam si jucaria asta? oh, si asta?
La inceput am incercat sa ii explic de fiecare data ca ii vom cumpara daca va fi cuminte, daca vom avea banuti etc etc..partea proasta este ca ne-a mai prins uneori pe picior gresit si, in momente de urgenta (de ex. vorbesti la telefon cu o persoana importanta, in plan profesional etc etc), pentru a avea un moment de liniste, i-am adresat piticului raspunsul mult dorit: Bine, cumparam!
Ei, si de atunci am intrat in acest frumos cerc vicios..ca am ajuns sa ii promitem piticotului ca ii cumparam ba o bratara pentru fetite, un bebelus care vorbeste, un peste-robot, sclipici si alte nebunii..:)
 
 
In alta ordine de idei, daca as fi Gogo, in pielea si cu sufletul curat al unui copil de 3 ani, dar cu mintea matura (sper eu) a unui parinte rational, fiind, totodata influentata si de ceea ce mi-as fi dorit sa am in copilaria mea, din raiul jucariilor, iata pe ce as pune in ochii calitate de copil si iata ce i-as aproba, in calitate de mama: 
 
 
o casuta in miniatura - visul meu neimplinit al copilariei
 
 
http://www.bestkids.ro/p-20550-casa-mobilata-anotimpuri.aspx

 
 
Bicicleta - un alt vis din copilarie, neimplinit
 
 
 
 
 
 
 
 
http://www.bestkids.ro/p-16465-chitara-clasica-din-lemn-igirl-75-cm.aspx
 
 
 
 
 
..asta este ce imi doresc eu pentru copilul meu..sau mai bine zis, ce mi-as fi dorit eu...cred ca sunt tentata sa transpun dorintele mele din copilarie asupra unui omulet distinct, cu o personalitate proprie si nu cred ca imi va iesi pasenta..Tu ce jucarii ai fi vrut sa ai in copilarie?
 
..si pentru ca tot se apropie Mos Nicolae si Craciunul, invariabil, aceste sarbatori ne readuc in lumea copilariei dragi, in lumea magica a jocului si a jucariilor..si invariabil, oricat am vrea sa parem de intransigenti, piticii nostri dragi ne vor purta cu ei in aceasta lume, convingandu-ne sa le oferim darurile mult dorite. La 3 ani, Gogo e pasionat, in aceasta perioada de excavatoare, betoniere, buldozere si masini de pompieri..am o lista clara, cu toate detaliile de rigoare despre cum ar trebui sa arate jucariile mult visate..si nu cred ca am vreo sansa sa ma abat de la ea..:)
 
Si daca tot stim ca vom cumpara ceva, pe 29 noiembrie (numai bine inainte de vizita Mosului Nicoale) Black Friday ne da ocazia, noua, parintilor, de a ne face stocurile pentru desaga Mosilor dragi, din timp si, mai cu seama, cu reduceri substantiale fata de perioadele normale, chiar pana la 90%.
 
Pregateste-te, asadar, pentru ofertele de Black Friday ! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize placute din partea magazinului tau preferat de jucarii si accesorii pentru copii!
 
 
Voi pe ce jucarii ati pus ochii? dar ai vostri pitici - ce jucarii isi doresc de Craciun?
 

Un comentariu:

  1. Buna, si eu am o fetita la fel 3 ani, parca s-au inmultit reclamele la disney junior, deja sunt disperata cu mami vreau si eu din asta, vreau si eu din asta, poate ar trebui sa facem un protesc cu nu reclame la disney?

    RăspundețiȘtergere